Myrmidons
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Myrmidons Forum

HomePortalLatest imagesRegisterLog in

me lene kouskodruid kai ime druid...YO

Go down 
2 posters
AuthorMessage
vagnas

Number of posts : 1
Registration date : 2009-02-03

me lene kouskodruid kai ime druid...YO Empty
PostSubject: me lene kouskodruid kai ime druid...YO   me lene kouskodruid kai ime druid...YO Icon_minitimeWed Feb 04, 2009 3:57 pm

Character Name and class:Kouskodruid kai ime druid:)
Possible high lvl alts and their classes:dn exo allous alts
Professions :ta prof mou ine xalia...minig kai skining.....dn iksera ti na kano kai ta evala....8a ta vgalo omos kai 8a valo pio xrisimia:)

Armory link in order for us to see your gear:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&n=Kouskodruid

What build are you using at the moment and why you have choosen that build?

Are you willing to respec if asked:ama 8elete na kano dps 8a kano....to 8ema ine na exo lefta....an exo 8a kano oses fores 8elete

What times can you play WoW usually?mporo na pezo sxedo ka8e mera...pite mou pies meres kanete raid kai 8a sas po....
Are you experienced regarding raids?exo full exp se ola ta raid ektos apo malygos.....ta exo vgali ola HC kai normal...san healer panta
Are you a so called Team player?pisteuo oti ime kalos team player...merikes fores omos ginome ekneuristikos se kapia boss pou ine paloukia....prospa8o an ato kopso...

Last but not least do you have any friends that can put a good word for you?gia tin akrivia o main pektis mou ine ston badefist...hunter...alla dn pezo pia me auton.....oloi oi filoi mou ine ston blade fist....imoun alliance.....
elpizo na me kanete in sto guild sas....a kai molis toraq pira ena T7....dn to exo sto armory gia auto sas to leo....gia se olous sunny
Back to top Go down
Keyra

Keyra

Number of posts : 31
Registration date : 2009-01-19

me lene kouskodruid kai ime druid...YO Empty
PostSubject: Re: me lene kouskodruid kai ime druid...YO   me lene kouskodruid kai ime druid...YO Icon_minitimeWed Feb 04, 2009 5:46 pm

distixws prepei na se enimerwsw oti i aitisi sou aporif8ike, kali tixi sti sinexeia
Back to top Go down

me lene kouskodruid kai ime druid...YO
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Myrmidons :: Myrmidons Forum Index :: Recruitment-
Jump to: